joi, 20 februarie 2014

Trecutul...Varsta la inapoiati este un factor de discriminare.

Se schimba deseori viziunea asupra vietii,dar trecutul te urmareste pana la moarte.As vrea sa stiu ce va urma. ?
De fapt ce vreau acum : siguranta si liniste.Din locul unde simti ca se aseaza o nefericire trebuie sa iesi,ca sa-ti dai sansa sa gasesti fericirea in alta parte.
Am vrut sa-mi schimb modul de viata,fiind foarte stresata.
Am vrut sa ies din stresul muncii de  avocat,dupa o afectiune grava a starii sanatatii mele.

Personalitatea mea este extrem de responsabila,indatoritoare si  careia ii place si se simte bine sa stea acasa.Preiau cu placere problemele organizatorice si pe cele gospodaresti,nu bombanesc si nu-mi subliniez importanta.
Ma irita lipsa de respect si grosolania si nu stiu intotdeauna sa-mi apar interesele,in schimb nu permit sa aiba altii de suferit. 
Din principiu nu vreau raspuns la intrebari pe care nu le pun !
Din punctul meu de vedere nu exista persoane faimoase,decat persoane care conteaza.Cei care sunt plimbati ca roboteii,cum vrea o anumita persoana,care i-a calcat in picioare personalitatea,care sunt purtati in lesa,nu cred ca au capacitate de discernamant.
Termenul meu de "cuplu" se traduce in "fericire pentru totdeauna".Daca nu se intampla asa inseamna ca nu e cazul !
As da orice ,sa inversez cursul evenimentelor din ultimii 5 ani.S-a zburat prea sus pe aripile mele!!!!
EA

Niciun comentariu: