duminică, 22 iunie 2014

De ce izolare ?



Munca actuala nu mai imi ofera siguranta,stabilitate si castigul meritat.Am ajuns sa fac bine tuturor victimizatilor.Greseala care m-a costat doar pe mine
Nu e bine sa faci bine,fara sa fii rugat.Nici chiar acelora care sunt in nevoie sa nu le dai bani,deci nici cersetorilor,ci sa le dai eventual posibilitatea sa castige.
Iata ca am ajuns la concluzia ca oamenii cu bani,cu posibilitati care pot face bine altora ,trebuie sa fie extrem de prudenti/precauti. Ca trebuie sa te gandesti de 100 de ori,pana sa oferi cuiva o mana de ajutor,amicitia si prietenia ta.
Ca trebuie sa fii extrem de ferm cu aceea  care raspund cu nesimtire la binefaceri,ca acestia ar trebui maturati din posturi si situatii benefice pana invata lectia,pana vor deprinde sa fie morali si loiali.
Iar daca nu vor invata sa nu invidieze ,sa nu calomnieze,sa nu muste mana care i-a hranit,nu au decat sa-si linga singuri ranile ...si sa dea seama pentru raul facut.
Oamenii carora le ofeream sprijinul,cand ei nu aveau din ce trai,le ofeream daruri si bani,am auzit ca ma vorbeau pe la spate .Am fost barfita de ei si calomniata,......
EA


Niciun comentariu: