duminică, 23 august 2015

SA NU UITAM DE UNDE NE TRAGEM !

Pentru mine o relatie este buna pana imi face placere.Cand nu,ii pun capat.Totdeauna mi-am dorit sa am libertatea sa ma despart de cineva cand doresc.
Totusi sa avem grija de anturaj !Prin tacere poti fi de acord cu cel ce te loveste.
Degeaba am strigat :nu dati prostilor valoare!!!! totusi ...
....am observat un spectacol generalizat in ultimii ani.Primesti pe cineva in casa si actioneaza in exterior.
Asa ca ....
...sa avem  grija de prieteni !Afirmatiile unui prieten de multe ori ne pericliteaza viata sociala,profesionala,emotionala.Trebuie sa avem incredere ,numai in propria valoare.
Sa nu-i socotim prieteni pe cei care ne descurajeaza si ne iau in deradere gandurile,ideile,atitudinile.
Nu trebuie sa dovedim nimic,nimanui !Cel mai bine este sa fii tu insati in permanenta,in timp ce majoritatea incearca sa para altfel decat sunt.
Cand primim un semnal de alarma,sa privim in urma,sa reparam greselile trecutului.
Unii oameni traiesc intr-o lume restransa,se complac intr-un mediu care musteste a putreziciune.Au dintii ascutiti si venin.Au instincte josnice...Jignesc usor si mereu pe altii,dar nu sufera sa fie jigniti.
Defectul cel mai mare ,cu consecinte nefaste este invidia.Ticalosii niciodata nu-si arata adevarata fata.
Sa faci fata provocarilor vietii trebuie sa fii o persoana foarte inzestrata.
Viata ne confirma adevarul .
EA.







Niciun comentariu: