sâmbătă, 15 februarie 2020

Interviu imaginar cu un oportunist





Reporter : După cum se știe ați justificat diverse relații,prin necesitatea unor joncțiuni cu personalități academice sau politice pentru a vă rezolva problemele personale ?

Oportunistul ”POMPIER” :Cu alte cuvinte, am fost constrâns psihic să mă introduc în casa unor persoane,fără să mă gândesc că la rândul meu voi fi folosit pentru manipulare și obținere de informații.
Nu m-am gândit serios că după această mișcare inteligentă ,mi-am deschis drumul spre alte zări,unde șpaga ,plagiatul,traficare de documente false,spălare de bani sunt lucruri accesibile la lumina zilei.

Reporter :Vreți să spuneți că nu ați știut  în ce scop ați intermediat legături profitabile dvs.?
Este deja de notorietate și nu este nevoie de alte dovezi,că problemele dvs.erau de promovare în funcții ,diplome,doctorate,și superioritate financiară ?

O.P. :Am rămas perplex când am aflat ,că intrând în anumite relații care mă avantajau,tocmai am călcat pe coadă,factorii decidenți în problemele ,care mă interesau.Dar,repet am fost nevoit să admit părerile celor care erau parteneri în joncțiuni ,datorită calităților mele comercialo-diplomatice.

Reporter : Totuși nu ați încercat remușcări,când v-ați introdus în locuința unor oameni- în calitate de superprieten și apoi v-ați lăsat folosit drept cârtiță ?
 Se aude că ați facilitat intrarea în anturajul oamenilor de care v-ați folosit și a unor informatori dotați cu aparatură ambientală,ca după aceea să obțineți foloasele care interesau protectorii dvs.,
Totuși nu ați realizat că vă distrugeți definitiv colaboratorii?

O.P.Câteodată am mustrări de conștiință,care în cazul meu mă deranjează sporadic.
In asemenea crize îmi dau seama că a fost incalificabilă purtarea mea. Mă liniștesc dacă transmit acestor persoane mesaje telefonice-private cât mai frecvent,dar prelungite de ani de zile, tocmai în perioadele în care mă simt fericit.

 Reporter : Nu v-ați gândit că important este să faceți ce gândiți și nu ce spun alții ?

O.P.Sincer,trebuie să spun că în majoritatea timpului m-am simțit un ratat,total neîncrezător în forțele proprii, cu stima de sine scăzută,La locul de muncă nu am fost apreciat,încurajat și nici admirat !
Cu toate aceste gânduri eu am avut mereu sentimentul că fac totul la limita perfecțiunii.

Reporter ; Ați sperat la rezultate maxime ,revendicând drepturi la care v-ați simțit îndreptățit situîndu-vă ”deasupra legii” ?

O.P.;Abea după ce am ales adevăratele priorități,după nevoile mele personale,mi-am dat seama că pot obține tot ce doresc cu recordurile obținute pe plan financiar și pot să uit de sentimentul că ”nu sunt bun de nimic ”.
Am realizat și faptul că nu mă descurc singur,de aceea am făcut acele eforturi pentru ”joncțiuni” cu diverse personalități prin ,care i-am ajutat și pe ei - pe plan financiar.
In fine am convingerea că i-am făcut fericiți pe toți care m-au ajutat să trec peste angoasele mele în schimbul afacerilor diplomatico-comerciale  prin care am reușit să-i manipulez.

Reporter ; Vă mulțumesc pentru sinceritate !
 Să nu uitați însă că sloganul urmat orbește de oportuniști este să ”pupe unde au scuipat ”.
EA.



Niciun comentariu: