marți, 14 octombrie 2014

Unde duc faptele penale sterse cu buretele ?

Drepturile omului au ramas un domeniu nepalpabil in Romania.
Refuzul de a face parte din lumea comerciala a Justitiei.Asta vreau !
Sa nu uitam de dreptul nostru -al avocatilor- ,la imagine,la exercitarea profesiei cu demnitate,drept pe care nu vad de ce sa nu-l exercitam asa cum ne da dreptul legile acestei tari ?!
Desi a trecut un timp oarecare in liniste in presa scrisa de fostul procuror Lele Alexandru in funesta Gazeta de Oradea,ca avocat nu am niciun motiv sa cad la pace cu acesta si sa nu rezist ani de zile la santajul exercitat asupra mea prin scrierile sale compromitatoare ,pe care cu o pofta nebuna le reitereaza prin anumite publicatii care ii sustin in actualitate aberatiile si calomniile din publicatiile anului 2006 in gazeta respectiva.
.Ciorbele reincalzite a lui Lele.
Pe undeva,normal ca ma ataca pentru ca am desconspirat actiuni majore de coruptie cu care a fost acuzat.
Din lipsa de argumente juridice Lele a practicat ani de zile ATACUL LA PERSOANA impotriva mea.
Un exemplu de publicatii reiterate, dintre cele mai aberante creatii santajiste a lui Lele, dupa mazilirea din parchet :"Avocata Elena Albutiu si-au inscenat un furt ",sau "Povestea clientului care a cerut inapoi onorariul de 200.000 dolari este notorie in mediul juristilor oradeni ",etc.
In timp util,mai exact imediat am dat replici la aceste mizerii jurnalistice ,despre care nu se face vorbire,motiv pentru care ma vad silita sa eliberez memoria aglomerata de inhibitii de tot felul ale autorului  .
Asa ca pentru mine au devenit importante amintirile despre un asa zis jurnalist,acum avocat si el ,in tagma mult visata a monstrului sacru inventat de el si vecinul meu avocatul Koloji Arpad,care se joaca -fara sa -l inteleaga - cu cuvantul "notorietate" pe care il flutura in ziare cvasiromanesti pentru a-si sustine minciunile proferate ani de zile la adresa mea... cu o casa mai incolo -in vecini....!!!
Cei doi si-au terminat plangerile penale impotriva adversarilor judiciari,au terminat activitatea de imbalsamare a unor lucruri interzise si acum spera ca profesia de avocat sa fie rezumata doar la incasarea de onorarii nemeritate.
Chiar daca traim momente dificile din punct de vedere financiar,cred ca trebuie sa ne intoarcem la un Lele A. in roba de magistrat,sa apreciem prinosul pecuniar al reintegrarii sale ca procuror si apoi din aceasta pozitie ca  pensionar in cumul cu castigul de avocat de Mehedinti ,sa avem grija de onorariile sale imense !...ca Lele
este motanul care trebuie sa cada intotdeauna in picioare...!!!!!
***
Ca avocata a unui autodenuntator dispus sa demaste spaga data unui procuror,adica lui LL si apoi unor judecatori ,am fost hartuita ani de zile -cu citatii si mandate de aducere ca martor in dosarul de coruptie a judecatorilor Munteanu Traian si Popa Adrian.
Am fost supusa de procurorul Lele mazilit cativa ani ,in presa -unei campanii de presa in care mi-au fost incalcate toate drepturile de cetatean al acestei tari si de avocat in exercitiul profesiei.
In acest context desigur simt nevoia de a scapa de constrangerile ce mi-au fost impuse in profesie prin conditionarea mea de inhibitii sociale .
Mesajele lui LL erau ca "poate desfiinta pe oricine in presa si sa-l determine sa-si paraseasca locul de munca".
Nu l-a interesat daca astfel de mesaje erau luate drept acte de santaj din partea lui.
Ca fost procuror trimis in judecata pentru comiterea unor infractiuni grave de coruptie si salvat formal prin restituirea dosarului la parchet pentru chichite procedurale de o instanta din Alba Iulia ,ar cam trebui sa-l intereseze  .... dar si ca avocat mitoman ...
De ce ii zic mitoman ?!..pentru simplu motiv ca toate scrierile sale,interventiile la diferite publicatii au avut un singur scop : nascocirea unor intamplari extraordinare mai ales impotriva unor avocati incomozi pe plan profesional,care-i dadeau peste cap balivernele,cu scopul de a atrage atentia celor din jur asupra sa ,de a iesi in evidenta  si a obtine admiratia si simpatia anturajului sau controversat.
Uita Lele de cand era ancorat prin vizite nenumarate in cabinetul meu avocatial  ,cu crizele sale simulate sau nu de hipocalcemie la care eram obligata sa asist cu dezgust,la disperarea cu care incerca sa ma abordeze pentru a renunta la clientii mei epuizati de Lele pe plan financiar si alte comportamente evidente doar prin tendinta de a denatura adevarul....
Cine poate crede ca un penal se poate  vindeca ....?!
Avocat Elena Albutiu


Niciun comentariu: