duminică, 4 octombrie 2015

Libertatea unei persoane ...

...se termina acolo unde incepe libertatea altei persoane.
Nu-mi plac oamenii care nu-si respecta hotararile,intelegerile ori convingerile si intampin orice opozitie ,pana realizez ce doresc.
Nu-mi plac indivizii ce fac promisiuni false.
Iubesc libertatea si nu-mi place ca altii sa faca planuri in locul meu.
Mi-am dedicat viata pentru ajutorarea celor din jur,chiar daca pentru asta a trebuit sa fiu altruista in detrimentul meu.
Am energie pozitiva.Toti pe care i-am ajutat le merge bine.
Sunt perceputa cateodata ca nu sunt sincera,dorind sa par altceva decat sunt in realitate.Mi se ataseaza etichete negative.Daca ma port corect si nu foarte afectuos sunt distanta si rece.
Mereu sunt pusa sub semnul intrebarii de niste persoane cu care nu am avut nimic,niciodata de impartit.Normal la inceput aceste relatii par artificiale,fortate si usor caraghioase si eforturile par in van.
Uit mereu care sunt lucrurile importante in viata.Uit mereu ca trecutul penalizeaza prezentul.
Omul a ajuns sa fie catalogat dupa varsta nu dupa realizari in viata.Cred ca e un punct de vedere absolut medieval,care mie imi face greata,de aceea nici nu mi l-am asumat.
Exista colegi ,care nu ma prea iubesc si incearca sa teasa o multime de intrigi in jurul meu.
Pana la urma insa adevarul va iesi la lumina.
Pana la urma niciunul dintre noi nu vrea sa fie sa iubit sau admirat ,aprobat sau judecat,dupa felul cum arata si cati ani are.
Barbatii doresc femei destepte,dar le e frica de ele.Nu mai au ce le oferi.Ele stiu ce vor de aceea poate pe unii ii atrag femeile nedemne,pentru ca ii pun in valoare.
Sa nu uitam ca exista si  femei puternice,care daca le-ai calcat pe batatura, iti pun piciorul pe calea ferata ,ca tot calcare se numeste.
De fapt este si asta o razbunare,dar simpatica,metaforic vorbind.
Deoarece puterea de iertare si compasiunea face parte din natura femeilor cu caracter,impacarile sunt la fel de frecvente ca si despartirile in viata lor emotionala.Ele nu conteaza niciodata pe altii.Prefera sa fie ele cele care acorda sprijin.
De multe ori esti obligata sa -ti revii si sa realizezi ca ai munitia necesara si poti sa ochesti fara gres.Iti faci o strategie si ochesti tinta...in mod sigur reusesti !
Ai gasit un teritoriu nou si trebuie sa te aclimatizezi.Este nevoie sa te adaptezi repede si sa te stabilesti in el.
Acest "teritoriu nou" poate fi in domeniul fizic,emotional sau spiritual.
Atunci fiecare din noi va simti cum dispare sentimentul de neliniste,care parea greu sa-l realizezi in acest mediu nou.
Te simti de multe ori epuizata din cauza conflictelor si a discutiilor avute si doresti sa fii protejata de ele.Ai nevoie de un mediu calm in care sa te relaxezi si sa-ti revii.
Ai de multe ori dificultati in a face fata solicitarilor la care esti supusa.
Simti ca ai dreptate,dar devii neajutorata si intristata cand circumstantele iti stau impotriva.Te ingrijoreaza orice posibilitate de esec,acest lucru putand sa te duca la epuizare nervoasa.Te consideri o victima care a fost corupta si inselata.
Esti dezamagita de multe ori pentru neimplinirea dorintelor si sperantelor si chiar iti este frica sa formulezi noi scopuri,care ar putea duce la alte nerealizari viitoare.Incerci sa scapi de asta prin retragere si prin autoprotejare,adoptand o atitudine precauta si rezervata.
In viata fiecarui om poate domni la un moment dat haosul.Daca nu-l copleseste acest sentiment omul devine mai puternic.
Starea sufleteasca a unei persoane nu trebuie sa fie dictata  de ceea ce se intampla in jurul ei.
De aceea un om intelept  poate sa-si conduca viata cu dreptate si poate sa-i faca pe ceilalti fericiti.
EA.

Niciun comentariu: