luni, 2 noiembrie 2015

CARIERA UNUI AVOCAT

Profesia actuală nu mai  oferă sigurantă,stabilitate, câstig unui avocat,iar mulți s-au săturat să le fie călcate in picioare drepturile de oricine si mai ales de personaje din sistemul judiciar.
Competitia murdara practicată chiar de unii avocati, ucide cariera oricui,iar dacă taci nimeni nu va afla că esti un bun profesionist.
Trebuie mereu sa-ti spui ideile cu voce tare.Nu găsim însă onestitate,ceea ce este foarte chinuitor.
Dacă respingi ce nu are valoare,pe nenorociti si manipulatori nu mai scapi de atacurile lor...la persoana.
Când am învins în lupta cu o situatie grea din viata mea,mi-am propus să renunț la viata agitată de avocat, pe care o trăiam înainte,iar primul lucru a fost să-mi găsesc prieteni adevărați.
Din păcate încercarea a fost începutul sfarsitului.Totul s-a rezumat, la eforturile destinate din invidie sa-mi slabeasca puterea,să dezbine pe cei din jurul meu,să manipuleze ,bârfe publice,jigniri,viață dublă,etc.



Acestor personaje le-a meritat probabil să recadă în plasa pupincurismului de tot felul !?
Toate drumurile oculte pentru dobândirea.... doctoratelor,functiilor,diplomelor,etc., au dus la un clan cunoscut.Foarte bine!Cine se amesteca în hătisul coruptiei practicate la acest nivel ? Nimeni !!!?
Nu-i puțin lucru să ai undă verde la acțiuni oportuniste,care desigur aduc bani și implicit mai multă lăcomie.


Pe de altă parte fostul procuror spagar Lele Alex.s-a  rupt si el în figuri  ani de zile(mai mult de 10 ani)să mă discrediteze profesional,social,familial.
M-a predispus la stres perseverent !Pe el și pe altii i-a deranjat că am rezistat la atacurile lor permanente,pe toate planurile.
Intotdeauna am preferat un mediu liniștit.
Nu m-am lăsat învinsă, dar am luptat din păcate degeaba.
E groaznic când esti demonizat pentru a salva orgoliul unuia sau altuia...mai ales cand esti afectat în cariera.
Numai din scârbă nu i-am dat in judecata.
Imi era foarte usor ,de exemplu să-l câstig sigur în instanțe mai ales pe Lele,cu motivarea ca publicatiile lui în Gazete despre un avocat, nu prezinta interes public .Scurt !
Am preferat însa să mă împac cu ideea că -i este o frica patologică de profesionalismul celor pe care i-a  atacat ,iar mie mi-a  dat o importanta prea mare ,atacandu-mă mereu ,pentru că i-am desconspirat coruptia.
In fine, nu am meritat dupa ani grei de munca - să atenteze nimeni -la modul murdar ,cu șarlatanie la viața mea ,la profesia mea,la fericirea mea ,la sănătatea si liniștea mea ,de aceea prefer să- mi schimb viața...însă nu uit ca generația mea a înghitit prea mult,sărăcia,umilința,haosul în societatea în care am trăit si totuși am reușit să impunem respectarea valorilor.
EA

Niciun comentariu: