miercuri, 5 august 2020

Să fie destinul ?


M-am născut în România și aici am rămas,fără să mă gândesc vreodată că aș putea să-mi părăsesc rădăcinile.
Aici am crescut, aici am învățat să-mi iubesc țara. Aici am studiat și aici mi- am exercitat cu pasiune profesia.
Foarte tânără mi-am dorit familia mea pe care am iubit-o din tot sufletul.

 De fiecare dată am dat  tot ce a fost mai bun în mine, dar au fost și oameni de rea credință ,care mi-au călcat bunătatea  în picioare fără ca măcar să țină cont de ceea ce am făcut pentru ei atunci când au avut nevoie cel mai mult.
Viața mea a fost cu bune și cu rele.
,Când am vrut putere,viața mi-a dat dificultăți pentru a mă face om puternic.

Am vrut înțelepciune și viața mi-a dat probleme ca să le pot rezolva.
Am ascultat cuvintele,dar m-am încrezut doar în fapte .
Intotdeauna am avut un plan B ,dacă planul A nu reușea puteam să cad în picioare,
Cu toate aceste calități ,nu am putut accepta să stau prea mult timp lângă cineva ,care a încercat să mă controleze sau să-mi conducă viața.
Compatibilitatea cu asemenea oameni a fost un dezastru.
Când sunt rănită pot fi chiar,rece și ranchiunoasă.
Nu pot accepta ca o persoană să se împrietenească cu mine ca să se folosească de mine și apoi să-și ia beneficiile  și să plece.
In general am o mare stăpânire de sine.
Cu dușmanii pot fi cea mai onorabilă și generoasă.
Imi place să -mi fac ordine în viață, dar îmi repugnă să-mi însușesc cel mai mic avantaj din munca altcuiva..
Disprețuiesc orice echivoc.

Nu mă mulțumesc doar să supraviețuiesc.
In viață ,destinul meu a fost să muncesc din greu,dar și recompensele au fost pe măsură.Aceasta a presupus multe responsabilități.
Am avut și prieteni și protectori.
Acum simt din plin că nu mai am susținere,parcă cineva îmi pune mereu bețe în roate.
Mulți m-au dezamăgit,atât profesional cât și relațiile ,care jumătate sunt rupte.
Sunt vorbe,bârfe,oameni răi în spate în legătură cu orice ține de mine.
Au fost multe crize în viața mea.
Am întâlnit și persoane care m-au supărat.
Dar acum sunt mulțumită.Simt din plin că am reușit în viață.
EA

Niciun comentariu: