luni, 1 aprilie 2013

Un deziderat valabil pentru oricine :reaseaza-te in viitor !

Ador sa fac ce-mi place.
Desigur am si eu dezamagiri legate de unele evenimente petrecute,sau anumiți oameni.
Mi s-a intâmplat deseori să simt ca incearca cineva sa mă păcăleasca,sau nu-mi arată suficienta sinceritate pe cât aștept.
Există și un stimulent pozitiv ascuns.Acesta poate fi -ca sa merg inainte de una singura,de a da la o parte orice fel de complicatie din viata mea,făcând ceea ce e mai bine pentru mine.Noi circumstanțe.
Deziluzii combătute,când mă voi lumina cu dezvaluirea unor adevaruri ascunse.
Oricum sunt mult mai putin dispusă la compromisuri,nu pot accepta in preajma mea persoane duplicitare,lașe,care se ascund in loc să-si asume ce fac si ce simt!
 Asemenea persoane nu le  mai pot respecta.Imi este foarte clar că dacă imi pierd increderea- orice relatie nu mai poate continua.Stiu că in acest mod va fi mai bine,pentru că nu mai am sentimentul de pierdere.
Sentimentul de nedreptate insă mi-a rămas si acela că am pierdut timp prețios intr-o relatie de prietenie care doar părea OK.
Cel mai mult mă doare că nu am reacționat ferm din prima clipa cand am realizat ca totul este o minciună.Orice trădare produce traume.Intensitatea traumei este egală cu intensitatea încrederii, in sensul că ai parte de suportul unei relatii speciale,valoroase.
Desigur a sosit momentul să apreciez pe cineva care să-mi asigure linistea de care am nevoie si nu permenente confruntari pe teme care nu duc nicăieri.In viata mea am facut ce era important din punctul meu de vedere.Totodata mă simt norocoasa că nu m-am născut cu 10 ani mai târziu.Am avut timp sa -mi descopar vocatia pentru o cariera frumoasa si sa-mi iubesc familia.
Mi-am invățat copilul de tot ce a depins de mine.Acum trebuie să am incredere,să-i las personalitatea libera de orice intervenții,iar eu sa ma relaxez pentru ca merit!
EA.

Niciun comentariu: