marți, 31 mai 2016

Realizarile ieșite din comun...

...aduc cu sine un mare risc.

As vrea sa scap de povara oboselii.Nu am făcut altceva decât am atras invidia rataților.
Nu odată am fost aruncată in groapa cu lei pentru anihilare totală ca om si ca avocat...Intotdeauna am cerut prea mult de la mine.Nu-i nici-o crima sa mă odihnesc ca să-mi refac forțele.Nu trebuie sa renunț pentru altcineva la prilejul de a mă odihni.Fiecare are dreptul la partea lui de pace si plăcere.
Când incerci sa-ti faci sincer profesia incepi sa deranjezi.Am aflat abea acum că dacă nu am pactizat cu coruptii si traficantii de influiență am fost eliminată din sistemul judiciar și am fost expusă vendetei.
Pe de alta parte de ce sa lupti ca femeie să ai mulți bani?.Femeia cu bani dă putere celor săraci cu duhul.
O ironie caustica ?!
Cand am o relatie de orice fel,se ocupa prea multă lume de ea.Multe vorbe in culise.
Ma deranjeaza doar minciunile !
După câte am facut pentru toti ,mi se pare dureros ca beneficiarii, să facă în interesul personal și alte acțiuni pe la spatele meu.
Să obtina si mai mult.
Cand un oarecare a ramas fără casa , m-a rugat sa-l ajut.Dupa ce si-a făcut casa a imparțit-o cu Neica Nimeni ,în loc sa faca bine cui i-a facut bine.
Chiar mai rău..s-a pretat la diverse acțiuni prin defăimare umilințe,mitocănie,invidie si dusmănie.
In cele din urmă e mai bine să alegi singuratatea - impotriva tuturor.
In ce mă privește întotdeauna mi-am dorit să am de partea mea  libertatea .
Un porumbel nu face niciodata pace cu un vultur.Porumbelul este intotdeauna deznădăjnuit,iar vulturul il sfâsie.
Să faci față provocarilor vietii trebuie sa fii o persoana foarte înzestrată pentru că atunci când ai curajul sa spui ceva esti vânat .
EA.

Niciun comentariu: