luni, 17 decembrie 2018

Procuror spălat penal de fapte de corupție la Alba Iulia ?! ep.V

Din colecția de interviuri celebre orădene.
Jurnalistul Florin Ardelean,la 1 iunie 2006 a avut o discuție tv. rămasă celebră cu faimosul procuror suspendat Lele Alexandru supus anchetei penale pentru fapte de corupție de procurori ai Parchetului General București.
Episodul V:
”....traficul cu produse petroliere...
Era vorba de o ramificație ce venea dinspre rafinării și care vindea aceste produse petroliere și care era benzină și motorină.In Bihor era infrastructura de depozitare pentru comercializare și export........
Târlea,care se știe bine a fost șeful tineretului comunist până în ”89 este unul din familia lui Ceaușescu,Măgureanu este implicat în ....Rafinăria Petrolsub,cuprinde toată construcția de trusturi comerciale ”Columna” din zona respectivă a provenit mult combustibil,care era comercializat ca motorină.Este o rană pe care am mușcat-o nu numai eu.....
FA.-Să nu faci afirmații fără documentare !
LA.-Că cel care ar fi fost capul tuturor acestor acte nelegale ar fi fost Adrian Tărău ?
FA._ Era comod să fie aruncat în față ?
LA.- Era foarte comod și chiar i-a convenit lui să fie în situația respectivă ,pentrucă îi dădeau lui și s-a impus atât în lumea interlopă,unde era la un moment dat pe picior de egalitate cu un alt personaj din lumea interlopă,cu care se răfuia,cât și în zone politicului.......
Adrian Tărău nu avea banii necesari,nu avea știința necesară pentrucă e vorba de acte necesare,pentrucă e vorba de drept comercial,de drept contabil....el era absolvent de liceu,dar s-a trezit pus în fruntea unor asemenea afaceri....aceste afaceri au fost actele de urmărire penală pe care eu e-am făcut....în legătură cu Jimbolia,contrabandă cu combustibil...rulată nelegal.....eu atât am reușit să documentez....am știut  și  am avut informații despre aceste nelegalități,care s-au derulat pe
parcursul a 5-6 ani,că au avut un astfel de volum sau n-au avut ,a știut ce am știut eu,ce s-a întâmplat fostului șef a celui ce a fost implicat direct....sau dacă nu au știut atunci înseamnă că erau incapabili și îți pui întrebarea de ce nu erau sancționați,că observ că la una din ramificații,la capătul celălalt Ploiești,în cazul nostru șeful Poliției Prahova a fost arestat,pentru că nu au raportat la nivel central ceea ce se întâmplă și au preferat ....și nu măduc numai pe această logică...nu ? Sute de mii de tone și să nu știe....să fim serioși! Deci faptele ca atare ,volumul acestora îmi permit să fac astfel de afirmații,faptul că au solicitat o anumtă parte bună a SRI,au solicitat în ”98 și ”99 autorizații de interceptare a celor interesați,iar apoi cei care știau că au o operațiune pe care toată lumea o cunoștea,au trebuit apoi să facă disparate aceste interceptări în care era vorba nu numai de Tărău, ci era vorba și de alte persoane din această grupare infracțională și inclusiv de persoane publice la data respectivă și chiar la data actuală și ceea ce îmi permite ,nu numai aceste fapte,nu numai aceste raționamente,nu numai ce ss-a întâmplat în alte părți ci și implicarea lor în mușamalizarea a ceea ce putea duce la descoperirea acestor fapte.Mi-au fost repartizate în august 2000, aceste dosare și eu nu am făcut altceva decât să constat că modul de lucru era foarte rău,că persoanele implicate erau cam aceleași și atunci am spus că aceste dosare trebuiau soluționate prin prisma unor principii de crimă organizată......”
continuă cu ep.VI
Extrase Elena Albuțiu

Niciun comentariu: