luni, 1 iunie 2015

Sa ne iubim dusmanii !

Am executat zeci de ani de munca de uzura in sistemul judiciar,ca magistrat,ca avocat.Am avut responsabilitati mai mari ca majoritatea barbatilor si am ajuns unde am ajuns.
Latura proasta este cand ai vointa puternica,ai parte  si de provocari mari in viata.
Mai ales in ultimii ani,a existat multa violenta si agresivitate impotriva mea si a familiei mele si asta pentru ca am stiut sa lupt pentru ceva si sa obtin rezultatul.
Din partea mea a fost exclusa orice violenta.
Datorita unei "cartite",care a intrat in forta in viata mea,am avut parte de o campanie negativa.Normal ca am fost deranjata ca aceasta "cartita"si-a rezolvat problemele progeniturilor sale pe seama relatiei.M-am simtit folosita.A folosit metode murdare pentru a-si atinge scopurile.
Am fost invinsa foarte murdar. Tocmai aceasta persoana m-a injunghiat pe la spate,mi-a pus strambe,m-a calomniat si a lucrat intens la decredibilizarea mea pe plan profesional si social.
A fost primul care a aruncat cu pietre asupra mea...nu oricand si oricum ci atunci cand mi-a fost greu.
Nu-mi iert faptul ca nu i-am observat din timp ,privirea care semana cu aceea a unui  animal de prada in sezon de vanatoare.
Smecheriile acestuia au fost gretoase.Dar ,orice denigrare incita la lupta !A fost o simpla legatura cu urmari subumane ,a unui specimen ,care asculta numai de razbunare !
Timpul si viata m-a invatat insa ca,
TREBUIE SA NE IUBIM DUSMANII ...
....daca vrem sa ne fie bine.Sa acceptam sa ni se fure proprietatile,identitatea,personalitatea si chiar viata.
Se spune insa ca tot raul spre bine ,iar in ultimul timp unii au simtit pe pielea lor zicala.
De multe ori ,in viata am crezut si eu ca unii oameni imi vor binele,dar mi-au facut cel mai mare rau.
In viata pentru unii schimbarile sunt dramatice,pentru unii sunt placute,dar orice schimbare in cele din urma v-a atarna intr-un fel sau altul asupra noastra.
Am fost intotdeauna o fire simpla,care se multumeste cu putin,se adapteaza dupa imprejurari,accepta orice conditii.Scopul meu nu a fost faima,celebritatea,bogatia ci doar dorinta de a fi fericita.
EA




Niciun comentariu: