marți, 22 martie 2016

Invitație la care nu vreau să renunț....

Si totuși există prietenie...
Sentimentele prietenilor ne ajută să ne cunoaștem.
Ne deschide inimile și mintea către ceea ce înseamnă bunătate.
Fiecare dintre noi avem dreptul  la partea noastră de liniște și pace.
Am fost în egală masură contrariată si fericită de invitatia unor prieteni în Franța,la numai 100 km de Paris. Invitatii repetate din toamnă pe care nu le-am putut realiza din motive personale atunci.
Acum aș avea toate motivele să refuz ,dar o nevoie profundă de a fi ajutată să-mi recuperez sănătatea afectata de evenimentele triste prin care am trecut m-au convins să sper la mai bine.
Mi s-a promis si garantat ajutorul cu multă căldură românească.De români !
De data asta cred că voi raspunde cât de curând,nu de alta dar medicii locali nu-mi oferă soluții de durată.
Deși e greu să descriu senzațiile de teamă create în Europa de atentatele iresponsabile care au avut loc chiar și de curând ,voi risca  să călătoresc ,cât timp viața îmi oferă solutii de refacere a sănătății.
Mulțumesc Cristi si prietenilor care mi-au oferit ajutor,dar și prietenie!
Aștept sa ne întâlnim în curand !
EA




Niciun comentariu: