miercuri, 31 iulie 2013

Ce aș vrea să știu,sau să nu știu !

Blogul :un fel de presă de atitudine.

Tot timpul s-au aciuiat pe langa mine oameni care m-au tras in jos.Câteva prietenii nereusite nu m-au dărâmat însa niciodată.Am incredere în mine și în calitătile mele!
Ceea ce este neplăcut și de necrezut este faptul că atacurile vin de la cei pe care i-am ajutat.Celor la care le-am salvat onoarea,averea si chiar viața,dacă ar fi să-i citez.
In loc sa se mandreasca cu binele facut de mine -au aruncat cu pietre
.Datorita lor am avut parte de o campanie negativă.
Mi s-a facut însă lehamite de minciunile celor care m-au atacat public,desi acesti oameni nu sunt importanti decât prin faptul că au fost plătiti să mă preseze.Hărțuiala și presiunea psihică cu consecințe de multe ori greu de suportat de orice persoană onorabila și cu principii,fac în prezent obiectul legii penale.Până acum m-am limitat la replici,împotriva celor care m-au defăimat mincinos.
Ca avocat și ca om,am fost sigură că mă pot apara împotriva celor cu apucături mafiote.
Rămâne însă în discuție întrebarea : de unde tupeul lor de a judeca pe cine luptă si are principii cu risc si eforturi?
Imi aduc aminte de o vorba romaneasca "Serpii ca oamenii.Dacă eziți te muscă. Si pe oameni poți să-i hrănesti,să-i îngrijesti ani de zile si tot se intorc impotriva ta. "
Vorba românului :”cînd nu dai,nu exiști ”.
Știe fiecare dintre noi,că dacă iesim în evidență, atragem invidia si răutatea celor din jur.
Cu toate acestea nu mă intereseaza acest mod de a trăi ,și nu îmi fac impresia că dacă mă subestimez fac un bine lumii.
 Chiar îmi vine să râd de o asemenea idee!

EA





Niciun comentariu: